شرکت سم پاشی کیان صنعت دماوند

در این وبلاگ شما با خدمات ورزومه شرکت سمپاشی کیان صنعت دماوند آشنا خواهید شد.

شرکت سم پاشی کیان صنعت دماوند

در این وبلاگ شما با خدمات ورزومه شرکت سمپاشی کیان صنعت دماوند آشنا خواهید شد.

شرکت سم پاشی کیان صنعت دماوند

*اجازه ندهید آفات شما را از خانه بیرون کنند*

آفات خانگی مانند موریانه ها ،سوسک ها،ساسها،موش ها و مورچه ها می توانند اموال و سلامت روح و روان شما را تهدید کرده و به آن آسیب جدی وارد کنند.

✔ با ما دیگرآفات هیچ شانسی برای زنده ماندن و ادامه حیات ندارند.ما محافظ خانه شما در حال و آینده هستیم.

✔ما با بهره گیری از متخصصین رشته بهداشت محیط و کنترل آفات و ناقلین،با علم و دانش از نوع رفتار و آشنایی کامل با گونه های مختلف حشراتی مانند موریانه ها،ساس ها،سوسک ها،موش ها و مورچه ها.. و به پشتوانه تکنولوژی پیشرفته و روش های گوناگون در کنترل آفات با استفاده از سمپاشی های ابقایی و ضربه ای و همچنین مبارزات تلفیقی و بیولوژیکی،آمادگی لازم برای ریشه کنی آفات از محل کار و خانه شما را داریم.

✔تا زمان رفع مشکل شما مشتری گرامی،پشتیبانی های لازم را انجام میدهیم و در کنار شما خواهیم بود.

**با ۲5 سال سابقه کاری درخشان در حوضه دفع آفات و تجربه کاری با چندین شرکت بزرگ دولتی و بین المللی**

✔از اینکه مارا انتخاب کرده اید بسیارسپاسگزاریم✔

راه های ارتباطی:

اینستاگرام: kian_sanat_damavand

تلفن همراه: 09361258366

تلفن همراه: 09166158771

ایمیل:ksdco@yahoo.com

اهمیت سمپاشی:

باتوجه به افزایش روزافزون جمعیت کلانشهرها وبه تبع آن افزایش سرانه زباله خشک وترتولیدشده وبطبع آن افزایش مشکلات بهداشتی بوجود آمده ، جمعیت حشرات و جانوران موذی وخطرناک افزایش چشمگیری داشته است که ازجمله این حشرات وجانوران میتوان ازسوسک حمام(سوسری آمریکایی) ،سوسک ریزکابینت( سوسری آلمانی) ،مگس وانواع موش ورات،عقرب ،مار،مارمولک وساس نام بردکه از هر منفذی مثل لوله کشی فاضلاب شهری،تاسیسات،داکت ها،در و پنجره هاومحلهای دفع زباله و...واردساختمان ها ، انبار مواد غذایی و غلات ومحیط کار و یا محل سکونت انسان میشوند. درعصرحاضروباوجودتکنیکهای نوین مبارزه باحشرات وجانوران موذی وپیشرفتهای علمی وتجهیزاتی،علاوه بر اینکه روشهای شخصی،قدیمی و منسوخ شده به هیچ وجه کنترل کننده نیستندبلکه مخاطرات و تبعات بسیار خطرناکی را به دنبال خواهد داشت. 

دربسیاری ازمنازل،ادارات،کارخانجات صنعتی وتولیدی باوجودخطرات شدیدمسمومیت،سرطانزایی،بیماریهای ریوی وجهش های ژنتیکی بازهم بعضی از مسئولین بدون مراجعه به متخصصین این امراقدام به سمپاشی میکنند. که بعلت عدم اطلاع ازنوع،ترکیب ودزسموم وهمچنین عدم رعایت دستورالعملهای ایمنی وبهداشتی وحفاظتی وخطرات کشندگی سموم باز هم شاهد آمار بالای گزارشات مسمومیت وسرطانزایی و در بعضی از موارد متاسفانه مرگ هم میهنان عزیزمان میباشیم. همواره اولویت شرکتهای سمپاشی دانش بنیان حتی المقدوراستفاده از روشهای مکانیکی وبهسازی محیط میباشدودرصورت نیازاستفاده از روشهای شیمیایی واستفاده ازسموم کاملاایمن ودارای مجوز ازوزارت بهداشت وبااطلاعات کامل ازنوع وترکیب سموم میباشدکه هیچگونه خطری برای انسان وموجودات غیرهدف ندارد. ازتمام مسئولین وهموطنان محترم خواهشمنداست به هیچوجه به استفاده شخصی ا زهیچ نوع آفتکشی مبادرت نورزندوبامشورت گرفتن ازشرکتهای دارای مجوزاز وزارت بهداشت ومتخصصین این امراقدام به کنترل آفات کنند.

راه های ارتباطی:
تلفن همراه: 09361258366
تلفن همراه: 09373941816
ایمیل:ksdco@yahoo.com